אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא טבעות

טבעות לחתן ולכלה כאשר מוסד הנישואים יפשוט סופית את הרגל, חנויות ורשתות טכשיטים יפשטו אף הן אתהרגל ובעיקר מי שנשען על טבעות אירוסין וכמוב

איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טבעות

 

טבעות לחתן ולכלה

כאשר מוסד הנישואים יפשוט סופית את הרגל, חנויות ורשתות טכשיטים יפשטו אף הן אתהרגל ובעיקר מי שנשען על טבעות אירוסין וכמובן טבעות נישוים. טבעות הן סמל לאירוסין וחתונה בכל התרבויות המערביות וזה סימן בינלאומי לסטאטוס המוכר לכל אדם ואדם, כבר מגיל צעיר: אנשים עם טבעות הם אנשים נשואים.

גבר, לעולם אל תציע לה נישואים בלי שתהיה לך טבעת (טבעות נישואים מסמלות רצינות בהצעת הנישואים):
נכון שהיום כל זוג מנסה למצוא את הדרך הרומנטית והמקורית ביותר להתארס. גברים מציעים לבנות הזוג נישואים במהלך טיול רומנטי בחו"ל, תוך כדי סוף שבוע רומנטי בבית מלון, במהלך ספורט אתגרי או בעת צלילה במעמקי הים... כל זאת טוב ויפה ואפילו מקורי אבל לא משנה מהי הסיטואציה ועד כמה הנוף רומנטי, גם אתה מלמד שבטשל ילידים קמבודיים להגיד "דנה, תינשאי לי", ללא טבעות - הצעות נישואים לא מתקבלות באותה התלהבות (גם אם תלמד את הדולפינים להגיד "דנה, הינשאי לי"). טבעות נישואים וכן טבעות אירוסין הן הן הסמל המקובל על כל בן חברה מערבית ולכן שום תירוץ לא יתקבל, הצעות נישואים ללא טבעות זה כמו ארוחת ערב רומנטית רק בלי יין, בלי נרות... הבנתם?

כמובן שלא סומכים עליכם הגברים שתקנו את הטבעות הנכונות ובוודאי שלא תדייקו במידות לכן, לכל כלה לעתיד יש אמא, אחיות והכי חשוב חברות טובות שיסייעו לכם לכנות טבעות מתאימות במידות המתאימות.

אישה, אל תתני לו להסתובב ללא הטבעת (טבעות נישאוים אצל גבר חשובות! הן שומרות עליו מפני חשיפה לפיתויים)?
בחברה החילונית אין שום דרך להבדיל בין גבר נשוי לרווק. פשוט אין. הלוואי והיה איזה קעקוע או כל שלט אחר שהיה מודיע לנשים - גבר זה גרוש, גבר זה נשוי באושר, גבר זה חי עם חברה או גבר זה פרוד טבעי... הלוואי וגם היה מצויין אם יש לו ילדים או אם אין לא והוא בכלל אינו רוצה... אין שום הודעות מפורטות לגבי הסטאטוס של הגברים החילוניים פרט כמובן לאותן טבעות נישואים. לכן, הדרך להבטיח כי אף אחת אפילו לו תציץ ובוודאי שלא תפזול לכיוון הבעל שלך היא כמובן - כן כן טבעת נישואין. אין תירוצים של לא יפה, לא מתאים, לא נוח להתעמל עם טבעות, לא נוח לעבוד עם טבעות... שום תירוץ לא מתקבל כאן על הדעת! גבר נשוי מחוייב לענות טבעת נישואים. מי שלא בשל לכך,שלא יתחתן.

ועוד טיפ אחרון לך, הכלה לעתיד, אל תתני לו לבחור טבעת נישואים עבורו. לגברים אין טעם או שיש להם טעם מזעזע או שהם חושבים שיש להם טעם (אבל הוא מזעזע). הגברים היחידים שבאמת יש להם טעם וחוש לתכשיטים הם הומואים ואיתם אתן בפירוש לא רוצות להתחתן. אז אל תניחי לו לבחור בעצמו טבעת נישואין. או שתשלחי איתו מישהי מטעמך, מישהי שאת סומכת עליה במאה אחוז (אחותו, אמא שלו, ידידה או קרובת משפחה אחרת) או שפשוט תקחי על עצמך את הפרוייקט של איתור טבעת נישואים אבל בשום פנים ואופן אל תתני לו לקבל את ההחלטה בעצמו. טבעות נישואים הם כבר חלק מהמראה, לא מדובר על בחירת חולצה או עניבה שלא לטעמך.
 

אירועים קטנים