אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא תקליטנים לאירועים


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תקליטנים לאירועים

תקליטנים מקצועיים הם החלק כמעט הכי חשוב בכל אירוע

תקליטנים הם חלק חשוב מכל אירוע כמעט, בעיקר כמובן בחתונות, קרה לא פעם שהלכתי לחתונה ואני שאני דיי מופרעת על רחבת הריקודים, לא רציתי לרקוד כי לא הייתה מוזיקה טובה. בחתונות בעיקר חשוב מאד שהמוזמנים ירצו לרקוד הרי שכל כך טרחנו לאירוע הזה שבחתונה עצמה אנחנו רוצים להתפרק וגם המוזמנים ישמחו בהחלט לעשות זאת אם יהיו תקליטנים טובים , כי כאשר קיימים תקליטנים טובים זה אומר שהמוזיקה טובה, הם יודעים להרים לרחבה גם קהל שקט יחסית או קהל מבוגר יחסית שאינו רוקד. לעיתים יש תקליטנים שמדברים בין לבין, אם הם אומרים דברים נכונים ויודעים כיצד לעשות זאת אז זה בהחלט חלק מהעניין הופך להיות רק טוב ומזמין את האנשים.

תקליטנים בתפקידם בעצם יוצרים אווירה בשילוב של שירים מסוימים א, אז כולם יודעים כי מוזיקה מזרחית גורמת כמעט לכל אחד לקום מהכיסא שלו וללכת אם לא לרוץ לרקוד, אין ספק שמוזיקה מזרחית שהיא אינה כבדה מאד, יכולה בהחלט להקפיץ קהל שלם גם אם זה מייד לאחר האוכל שבאירוע. תקליטנים ידועים בתפקידם חשוב זה וברובם לא ירצו לאכזב, אין ספק אך עם זאת זה הרבה פעמים קשור גם בכימיה שנוצרת עם בני הזוג המתחתן למשל או עם האנשים המנהלים את האירוע, צריך שהמוזיקה תתאים את האוכלוסייה ולא פעם שמים מוזיקה מסוימת גם אם היא זמנית לכמה דק' רק בשביל אורחים מסוימים בדרך כלל בהקשר של תרבויות שונות ולא פעם אם עושים זאת נכון אז זה עושה הרבה הרבה שמח .

אז תקליטנים הם כאמור חלק בלתי נפרד מכל אירוע, חשוב כי תקליטנים יתנו את המיטב שיש להם לתת וחשוב כי תקליטנים ידעו את ההשפעה שיש להם על כל אירוע כמעט, תקליטנים מקצועיים מספיק בהכרח יודעים זאת ובהמשך לכימיה שצריכה להיווצר עם מארגני האירוע, חשוב שידעו כיצד לשלב בין הג'אנרים השונים של המוזיקה זה נותן טון רציף וכייף לשמחה ולאירוע.

בכדי למצוא תקליטנים טובים חשוב להיוועץ עם חברים ומכרים, כאלה שהיו בחתונה מסוימת ואהבו תקליטנים מסוימים הם אלה שיכולים להמליץ על תקליטנים הכי הכי טוב אין ספק אך לא תמיד זה כך ולעיתים לא ניתן למצוא תקליטנים עם שם דרך חברים אז חשוב ליצור רשימה דרך האינטרנט וניתן גם לראות את הדעות עליהם באינטרנט או פילו להיוועץ בפורומים עבור אירועים וחתונות מהרשימה שיצרנו ליצור קשר עם חלק מהתקליטנים ברשימה לבדוק מחירים ואז להיפגש עם חלקם ולבדוק את המוזיקה הכימיה הנוצרת וכך לחסוך לנו מעט כאב ראש בתהליך. אם נעשה זאת בצורה מסודרת יהיה לנו יותר קל למצוא תקליטן טוב אבל בנוסף חשובה גם הסבלנות ולתת את כל מה שיש לנו ולהביע את שאנחנו רוצים שהרי בסופו של דבר מדובר באירוע שלנו.

אירועים קטנים