אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
תקליטנים

המדריך המקוצר בשביל בעלי השמחה - איך ניתן למצוא תקליטנים איכותיים לאירוע שלכם?


איילה
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תקליטנים

 

איך משיגים תקליטנים לאירוע:

תקליטנים לאירוע: כמה שיותר מהר! ראשית כל חשוב לדעת כי תקליטנים טובים הם תקליטנים עסוקים. בעיקר כשמדובר על אירועים בחודשי הקיץ (ובפרט חודשי יולי אוגוסט) חשוב לציין כי אלו חודשים עמוסים בהם קשה להשיג אולם או גן אירועים אבל קשה יותר למצוא תקליטנים פנויים. אז אחד הדברים הראשונים שצריך לסגור זה את הנושא של בחירת תקליטנים וסגירתתאריך מולם מבעוד מועד. זכרו כי תקליטנים מבוקשים הם יותר עסוקים מאשר תקליטנים רגילים והם עמוסים רוב ימות השנה, לעיתים שווה אף להזיז תאריך (כמובן לפני שהופצו ההזמנות) וזאת בכדי לוודא שאת האירוע יתקלט תקליטתן פצצה (בעיקר אם מדובר על אירוע חשוב כמו חתונה). ככל שרחבת הריקודים תופסת מקום יותר חשוב באירוע, כך חשוב יותר להשקיע משאבים (כולל תקציב) בבחירת תקליטנים.

תקליטנים לאירוע: דרך המלצות אישיות: הדרך הבטוחה ביותר לאתר תקליטנים היא לדבר עם אנשים שקיימו אירוע זהה לזה שאתם מתכננים (אם אתם מתחננים מסיבת בת מצווה, מומלץ לשאול אנשים שערכו לביתם בת מצווה לאחרונה או אם אתם מארגנים חתונה אז זוג טרי שהתחתן לא מזמן וכו'). אנשים אשר עבדו עם תקליטנים, פגשו אותם, צפו בקלטות, התנהלו מולם תקציבית יכולים להגיד לכם מי מקצועי, מי נחמד, עם מי נוח לעבוד והכי חשוב - עם מי לא להתעסק. בלי אינטרסים כלכליים, לא מתוך מטרות לשווק לכם חברה או מוצר, אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם שיגידו לכם את האמת זה שווה זהב.

תקליטנים לאירוע: דרך המלצות של מארגני חתונות ובעלי אירועים: במקרה שאינכם מכירים אנשים שממליצים בחום על תקליטנים או לא על תקליטנים באזור האירוע שלכם, יש עוד מקורות אמינים. ניתןלהתיעץ עם אנשים אשר עובדים בתוך עולם האירועים כגון - מנהלי אולמות, מעצבות שמלות כלה ואולי בכלל להעביר את הבחירה למארגן חתונות. בעיקר בישראל, כדכולם מכירים את כולם כי המשק כל כך קטן,אתם יכולים לקבל המלצות מאנשים שיש אליהם הערכה מקצועית וזה גם חשוב לא פחות מהעצות האישיות של חברים ובני משפחה.

תקליטנים לאירוע: דרך אתרי אינטרנט ופורומים: לא בעיה למוצא היום שמות של תקליטנים או חברות גדולות המספקות בין היתר שירותי תקליטנות. פשוט נכנסים למנוע חיפוש באינטרנט, מקישים את המילה "תקליטנים" או שאפילו פותחים דפי זהב ורשימות שלימות צצות לנגד עיניכם בתוך שניות. כמובן ששמות וטלפונים לא אומר לכם שום דבר. לאחר שיחה קצרה, אפילו לפני שאתם בכלל קובעים להפגש עם התקליטן, תשאלו אותו את השאלות הבאות: 1. כמה אירועים הוא כבר תקלט? 2. איזו סוג של אירועים הוא תקלט? 3.באיזה סדר גודל של אירועים מדובר (כמה עשרות, כמה מאות או כמה אלפים? חשוב לדעת אם הוא תקלט אירועים זהים לשלכם (מבחינת כמות האנשים, גיל המוזמנים ואופי האירוע כי יש הבדל בין חינה של תימנים לחתונה יאפית ביום שישי בצהריים בנמל תל אביב). ורק לאחר שקיבלתם תשובות מספקות, תווררו אם הוא בכלל פנוי בתאריך ורק אז תתחילו לדבר על תקציב.
 

banner
אירועים קטנים