אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא שמלות בת מצווה

שמלות בת מצווה חוגגים בת מצווה לבת? הפרויקט החשוב ביותר הוא למצוא לה ולאמא שמלות בת מצווה כי כיום, האירועים המרגשים ביותר לא רק נחרטים ב

איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שמלות בת מצווה

 

שמלות בת מצווה

חוגגים בת מצווה לבת? הפרויקט החשוב ביותר הוא למצוא לה ולאמא שמלות בת מצווה כי כיום, האירועים המרגשים ביותר לא רק נחרטים בדמיון אלא מתועדים באלבומי תמונות סטילס וכן וידיאו ותוך כמה שעות התמונות עולות לאינטרנט לרשתות חברתיות. לכן צריך להתגנדר ולכן צריך לבחור שמלות בת מצווה מדהימות ולא סתם שמלות. להלן אופציות האומדות בפניכן כאשר מדובר על שמלות בת מצווה :

שמלות בת מצווה בחנויות לבגדים מעוצבים לאירועים: כאשר מדובר על שמלות בת מצווה, בין אם מדובר על כלת השמחה, האחיות או האמא, ברור שלא מקובל על הדעת ללכת לחנות בגדים בקניון (לאיזשהי רשת מפורסמת) ולקנות שמלה פשוטה. שמלות בת מצווה הן שמלות בת מצווה וזה אומר שהחל מהבד, דרך העיצוב ועד המחיר כמובן – מדובר על סגנון אחר לגמרי. אין אפילו טעם לנסות למצוא שמלות בת מצווה בחנות בגדים קונבנציונאלית. שמלות בת מצווה מוכנות ניתן למצוא בחנויות לבגדי ערב מעוצבים (בתל אביב לדוגמא ניתן למצוא חנויות מסוג זה לכל אורך רחובות בן יהודה, אלנבי ודרום דיזינגוף. בערים אחרות ניתן למצוא ברחובות ראשיים).

שמלות בת מצווה הן משלות מעוצבות למשעי, חגיגיות, מבריקות, אשר מונחות "בול" על הגוף וגם אם זה אומר סדרת תיקונים במקום בכדי להתאים את הבגד לנערה.
שמלות בת מצווה בעיצוב ייחודי: אם יש לך בראש רעיון לאיך צריכוך להראות שמלות בת מצווה של הבת או שאולי הבת בעצמה (הלא היא כבר בת שתים עזרה) יש רעיון או פנטזיה לאיך צריכה להראות שמלת בת מצווה, ניתן לגשת לתופרת ולתאר לה את השמלה המבוקשת. חשוב מאוד לבחור סוג בד שיהיה נעים למגע ונוח לרקוד איתו וכמו כן, חשוב לבחור צבע מתאים ובעיקר מחמיא .

שמלות בת מצווה מתוך קטלוג: במקרב שכבר ראית שמלות בת מצווה יפות באירועים אליהן הוזמנתן או במקרה שהילדה ראתה במגזין או בתוכנית שמלה יפה שמצאה חן בעיניה ונראית לה מתאימה, ניתן להגיע לתופרת עם תמונה של השמלה המודברת (בין אם זו שמלה שלבשה אחת הכוכבות בטקס האוסקר או שמלה ממגזין נשים), כל תופרת שיודעת מה היא עושה תדע לתפור לנערה שמלה בסגנון זהה תוך התאמה אישית לגילה ולמידותיה.

שמלות בת מצווה – המלצות: ראשית כל יש להיזהר משמלות ערב מגבילות. ישנן שמלות שנראות מאוד יפה על בובות ראווה אבל לא נוח לזוז איתן ובטח שלא לרקוד ולהסתובב בקלילות בין האורחים במהלך כל האירוע.שנית כל, כאשר בוחרים שמלות בת מצווה, חשוב להיזהר משמלות למבוגרות. יש שמלות חושפניות מידי או פשוט שמלות שמשרות מראה מבוגר וחבל כי לאו הימים האחרונים בהם היא נהנית עדיין מהמראה של הילדה. שמלות בת מצווה אמורות להחמיא לצעירות ולא להעניק להן מראה מבוגר ומגושם
 

אירועים קטנים