אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא קליפ חתונה

קליפ חתונה קליפ חתונה הוא עוד המצאה של השנים האחרונות ונראה שאי אפשר היום להגיע לחתונה מבלי לזכות לקראות קליפ חתונה מבית היוצר של החתן ו

איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קליפ חתונה

 

קליפ חתונה

קליפ חתונה הוא עוד המצאה של השנים האחרונות ונראה שאי אפשר היום להגיע לחתונה מבלי לזכות לקראות קליפ חתונה מבית היוצר של החתן והכלה הטריים. לא מדובר על קליפים שמגיעים להיות משודרים ברשת MTV ובמקרים רבים חבל! כי יש כיום זוגות אשר משקיעים ומפיקים קליפ חתונה שמכניס לכיס הקטן הפקות של אלפי דולרים. מה הסוד של קליפ חתונה:

קליפ חתונה - העיקר שיהיה ייחודי: קליפ חתונה הוא אותו סרטון קצר המשודר בפני כל המוזמנים, קליפ המספר סיפור על הזוג הטרי. בין אם הקליפ שם דגש על איך הזוג נפגש או על כמה הם מתאימים, בין אם הקליפ שם דגש על המשפחות והחברים או הנושאים המשותפים, קליפ חתונה הוא אישי וייחודי לאותו זוג. החל מהשיר ששניהם אוהבים ומתחברים אליו (השיר אותו ניגנו במסיבה בה הם הכירו וכו') דרך האימג'ים המראים את הזוג הצעיר יחדיו בסצינות יום יומיות... קליפחתונה הוא של הזוג וכל מי שצופה בו במקרה ולא שניה אחת באינטרנט - ידע מיד שמדובר בזוג הזה ולא באף זוג אחר. בכדי למצוא קונספט עבור קליפ חתונה, על הזוג לשבת ביחד ולהעלות את כל הנושאים והרעיונות הקשורים אליהם ביחד ובעיקר לזוגיות שלהם כגון: היכן הזוג נפגש (אולי בטיול בהודו או בצבא?), מה משותף לבני הזוג, מהן האהבות המשותפות וכו'. רק כאשר בני הזוג יבינו ביחד מה זה הדבר הזה שמחבר אותם ומאחד אותם כזוג, רק אז הם יוכלו למצוא את הקונספט המתאים להיות במרכז קליפ חתונה.

קליפ חתונה - העיקר שיהיה מקצועי: פעם אנשים היו מפיקים מעין קליפ חתונה תוצרת בית, משהו חובבני / כייפי ושובב אותו החברים היו מצלמים בעזרת מצלמות ביתיות, עם תמונות מהאלבום המשפחתי ושירים מהרדיו... זה היה מזמן וזו תופעה שלא תחזור על עצמה כפי שזה מסתמן כיום. היום, כל קליפ חתונה כפי שכבר ציינו הוא מינימום ל-MTV וכמובן מאקסימום לאוסקר! מי שלא יכול להרשות לעצמו להפיק קליפ חתונה מיליון דולר לא טורח בכלל לנסות או לא טורח להתחתן.

קליפ חתונה - מקורות השראה לזוגות המתלבטים: אין מה להתלבט לגבי הפקת קליפ חתונה כי ברור שכל זוג המתחתן כיום מצפים ממנו להפקת קליפהמאה השאלה היא באיזה סגנון. ההמלצה החמה היא ליצור קשר עם כמה שיותר זוגות צעירים שהתחתנו והפיקו כבר קליפ חתונה, לבקש לצפות בהם בנחת לקבל רעיונות (מה כן כמו גם מה לא). בנוסף, ניתן לצפות בקליפים מחתונות של חברים לאחר שהם העלו אותם לפייסבוק או ליו-טיוב. כמו כן, צלמים ומפיקים אשר מצלמים ומפיקים לזוגות קליפים לחתונה לעיתים מהעלים אותם לאתר הבית שלהם בכדי להציג בפני לקוחות פוטנציאליים כך שבשלב הראשון - מומלץ לצפות בכמה שיותר קליפים. שלב שני הוא של בחירת הקונספט (רעיון מרכזי) כאן ניתן להשתמש בכל אלמנט אפשרי: סרטים אהובים, שירים, סיפורי אגדות ועוד. הכי חשוב כאשר מדובר על קליפ חתונה הוא שאתם תהנו מהפקתו!
 

אירועים קטנים