אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
צילום אירועים


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית צילום אירועים

צילום אירועים

צילום אירועים הוא אחד התחומים החשובים בעת עריכה של אירועים. כאשר עורכים אירוע משמעותי בחיים כגון חתונה רוצים לתעד את האירוע כדאי שניתן יהיה ליהנות בעתיד מהסרטים והתמונות שמנציחים את האירוע.  לכן בעבור רבים אשר עורכים אירועים מכל סוג לצילום האירוע יש חשיבות רבה. צילום אירועים יכול לשנות את האופן שבו תופסים את האירוע. מעבר לזיכרונות שיש לנו מהאירוע מה שנשאר לנו לאחר האירוע הם התמונות והסרטים שצולמו במהלך האירוע והם מעצבים את תפיסתנו לגבי האירוע בעתיד.

לבעל המקצוע, הצלם שמצלם את האירוע יש השפעה רבה על איכות הצילומים והאופי שלהם. חשוב לבחור בבעל מקצוע שנפגשתם איתו והראה לכם צילומים שמצאו חן בעיניכם. בשוק ישנו מספר רב של צלמים וחברות העוסקים בצילום אירועים הם מציעים מגוון רחב של שירותים הכוללים צילומי וידאו וצילומי סטילס כמו גם סוגים נוספים של אפשרויות צילום. ניתן לבחור את הרכב הצלמים ואת מספרם. ניתן לבחור צלם וידאו או צלם סטילס ניתן לבחור גם מספר צלמים כאשר אחד עוסק בצילום תמונות סטילס ואחד עוסק בצילום סרט וידאו. ישנם אנשים שמשקיעים עוד יותר בצילום אירועים, הם בוחרים להזמין יותר משני צלמים כאשר לפחות שניים אוחזים במצלמת וידאו ושניים מצלמים תמונות סטילס.

ישנן אפשרויות נוספות בשוק רחב זה של צילום אירועים. יש אנשים שלוקחים את חתונתם לכיוון מפואר ואף גרנדיוזי, באירועים מסוג זה נוכל לראות מצלמות רחף כדוגמת המצלמות המשמשות בצילומי טלוויזיה וסרטים. לצלמים שונים יש דרך עבודה שונה וכל צלם מתמקד בדברים שונים ומחזיק באיכויות שונות כמו גם בציוד צילום מסוגים שונים. לכן כאשר מחפשים צלם לאירוע חשוב למצוא צלם שמתאים לאירוע שלכם ולמה שאתם אוהבים לראות בתמונות. ישנם צלמים שיש להם צורת צילום אומנותית יותר וישנם אחרים שמתמקדים בצילום אנשים, ניתן גם לתאם עם הצלם מראש מה אנו רוצים לראות ובמה אנו מעדיפים שהוא יתמקד.

צילום אירועים הוא מקצוע שיש בו מרכיב די גדול של ניסיון ולכן יש חשיבות לניסיון שיש לצלם בצילום אירועים. צלם בעל ניסיון בצילום אירועים ידע במה להתמקד וידע איך להתנהל טוב יותר במהלך האירוע. צילום אירועים יכול לעלות כמה אלפי שקלים תלוי בצלם ובמוניטין שלו. לפני שעושים את ההשקעה הזו חשוב לשקול ולתכנן מראש במה אנו מעדיפים להשקיע כסף ולא כדאי להוציא כספים מיותרים על מרכיבים ואופציות לא נחוצות כגון מצלמות רחף וכו'.

אלמנט נוסך בענף צילום האירועים הוא עריכת התמונות והכנה של אלבום על מנת להגיש אותו לבעלי האירוע. לכך יש חלק חשוב בשירות שנותן הצלם או חברת צילום האירועים. שי הבדל די גדול במחירים בין סוגים שונים של אלבומים ובין סוגים שונים של עריכת סרט וידאו. 

אירועים קטנים