אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
צילום אירועים


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית צילום אירועים

כל מה שאתם צריכים לדעת על צילום אירועים

צילום אירועים פרטיים: צילום אירועים מקצועיים הפך להיות תחום מבוקש בקרב משפחות רבות אשר מפיקות אירועים משפחתיים מכל סוג, החל מחגיגת ברית מילה, דרך בר מצווה וכמובן עד חתונות ועוד אירועים ושמחות מסוגים שונים. עברו חלפו להם הימים בהם מביאים מצלמה עם פילמים ומתחילים לצלם באופן חובבני (וכולם יוצאים עם עיניים אדומות). צילום אירועים החליף את המצלמות הביתיות בשתי הזירות הן בתמונות הסטילס והן בתמונות הוידיאו.

יותר ויותר אנשים צעירים ומוכשרים פונים לתחום של צילום אירועים וניתן גם לזהות מגמה של לימודי צילום ועריכה לצד הביקוש הרב שהתעורר. יותר ויותר אנשים לומדים צילום, רוכשים ציוד יקר ומשוכלל של צלמים ועורכים והופכים את הבית שלהם לסטודיו מקצועי לצילום. בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים לשום דבראין משמעות אם הוא לא מופיע באינטרנט עם טקסט, תמונות, סאונד וכמובן וידיאו. המדיה הדיגיטלית הפכה אנשים להרבה יותר סקפטיים לגבי הטבע האנושי והתרחשויות ולכן הם צריכים אישורים. תמונות הן ההוכחה הוודאית שדברים אכן קרו או שהם אכן נראים בצורה זו או אחרתבאופן אובייקטיבי ויכול להיות שאנשים פשוט אוהבים את התקשורת הויזואלית כי ככה אנחנו מתוכנתים.

צילום אירועים עסקיים: גם במגזר העסקי יש ביקוש ומדובר כאן על תופעה חדשה יחסית. בעוד השוק שלנו כיום מוצף במותגים (מוצרים ושירותים) של חברות רבות המתחרות זו בזו ללא הרף, הדרך של חברה ליצר בולטות, להשיק מוצר חדש או סניף חדש וכיו"ב היא דרך הפקת אירועים מקצועיים. כאמור, הפקת אירועים מקצועיים איננה נחשבת רצינית ובוודאי לא מקצועית אם לא מעורב כאן הפאן של צילום אירועים מקצועי.

צילום אירועים - איתור צלמים טובים ונכונים לפרוייקט: אז כפי שכבר צויין יש כל מיני סוגים של אירועים (אישיים / משפחתיים או עסקיים) ובתוך כל קטגוריה יש תתי קטגוריה כגון: אירועים בחוץ, אירועים בטבע, אירועים באולם, אירועים קטנים, אירועים המוניים וכו'. לא מספיק למצוא את הצלם הנכון אשר פנוי באותו מועד המטרה היא לאתראת הצלם הנכון המתמחה בנישה הזו (מסיבות ילדים, חתונות, אירועים עסקיים, אירועי אופנה, אירועים קולינריים וכו'). נישה והתמחות הן מילות המפתח בשוק ולכן בחירת צלם נכון צריכה להתבצע על פי הנישה של האירוע.

צילום אירועים - למה זה כל כך חשוב בימינו? צילום אירועים מהבחינה של אירועים עסקיים הוא בעצם גולת הכותרת. כאשר צילום אירועים מהווה מסמך כביל בפני האומה בנוגע לאירוע שהתקיים, סלבריטאים שהגיעו ועוד, יש לחברה הוכחה להצלחה שלה,לכך שהיא פועלת, מבזבזתכספים, מושכת קהל וזה רק מזרים עוד ועוד לקוחות חדשים, איך אומר הפיתגם "צריך לבזבז כסף בכדי לעשות כסף". צילום אירועים ברמה האישית והמשפחתת הוא כבר עניין סנטימנטלי של רצון לשמור רגעים נדירים בחיים ולהנציח אותם בשלמות ולכן צילום מקצועי החליף את המלצה החובבנית והדוד החובבני (לטובת השלמות!).

אירועים קטנים