אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
עיצוב אירועים

חברות עיצוב אירועים מפיקים אירוע פרטי משפחתי (חתונה, בת מצווה, ברית וכו')? מפיקים אירוע במקום העבודה (לרגל עשור לחברה, פתיחת סניף חדש, ק


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אירועים

 

חברות עיצוב אירועים

מפיקים אירוע פרטי משפחתי (חתונה, בת מצווה, ברית וכו')? מפיקים אירוע במקום העבודה (לרגל עשור לחברה, פתיחת סניף חדש, קבלת תקציב גדול של לקוח חשוב ועוד)? האירוע הוא רק תירוץ למסמר הערב שהוא - עיצוב אירועים. עיצוב אירועים כיום הוא הדבר בתחוםשל אירועים וככל שמדובר על אירועים גדולים יותר וחשובים יותר כך מושם דגש חזק יותר על הנושא של עיצוב אירועים.

אז כפי שצויין תחילה, עיצוב אירועים הוא הוא מסמר הערב ולכן, כל מי שלא למד עיצוב גבוהה בבית ספר נחשב לעיצוב, מתבקש שלא לקחת על עצמו את המשימה הקשה, להסיר מראש את מועמדותו ולהעביר את השרביט בצורה מסודרת לבעל מקצוע - מומחים לתחום של עיצוב אירועים.

יש כיום חברות רבות וכן בעלי מקצוע עצמאים המציעים את השירותים שלהם בתחום של עיצוב אירועים בפרט וכן ישנן חברות המתמחות בכל הפיתרונות לאירועים כולל עיצוב אירועים. במקרה שאתם כבר מסודרים וכבר סינג'רתם את כל המשפחה לעזור לכם (במקרה שמדובר על אירועים פרטיים), האמא אחראית על הקייטרינג, האח אחראי על הדי-ג'י וכו', כל שנותר לכם הוא למצוא בעל מקצוע לנישה של עיצוב אירועים. כמו כן, אירועים עסקיים המתקיימים במסגרת משרד אשר עומדת לרשותו מחלקת הפקת אירועים או לפחות אגף רווחה ומשאבי אנוש אשר להם ניסיון בהפקות טיולים ומסיבות, כל שנותר כאן הוא לפנות לחברה או עצמאי לתחום של עיצוב אירועים.

באם אין לכם את כל הפיתרונות או את מרבית הפיתרונות, מומלץ לפנות לקבלת שירותי עיצוב אירועים כחלק מכל החבילה של הפקת אירועים. ישנן חברות רבות בשנים האחרונות אשר מציעות פיתרונות גלובאליים לאירועים קטנים כגדולים, פרטיים כעסקיים בכל רחבי הארץ.

חברות עיצוב אירועים הפכו להיות שם דבר או כמו שמכנים אותם "עוד תחום עיסוק חדש שצץ לו". בין המקצועות החדשים שלא היו קיימים בשנות השמונים ופיתאום אתם פוגשים אנשים ושואלים אותם מה הם עושים והם אומרים: "מפיק אירועים" או "מעצב אירועים". אז בעקבות ריבוי האירועים המתקיימים בארץ, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, התעורר צורך באנשי מקצועים אשר יוציאו לפועל את התוכניות הלכה למעשה. יש צורך באנשים שיתפרו אירוע, שלב אחר שלב, מהתוכניות על הנייר ועד לאחרון הפרטים בשטח.

חברות להפקות אירועים וכן עיצוב אירועים מוכרות בעיקר בקרב קהילות מצומצמות מפה לאוזן. באם אינכם מכירים מישהו שנעזר בחברה או בעל מקצוע בחום של הפקת אירועים או עיצוב אירועים, ניתן לאתר חברות לפי איזור המגורים דרך מדריך טלפונים (דפי זהב) וכן לקבל מידע אודותם דרך האינטרנט באמצעות הקשת הצירוף "עיצוב אירועים" או "תכנון אירועים".
 

רגע לפני בחירת חברת עיצוב אירועים תחשבו על להתחתן באולם חתונה בראשון לציון. אולם יוקרתי שבו אולי כבר לא תצטרכו שירותי עיצוב אירועים כמו באולם פשוט יותר. ואולי תמצאו את זה יעל יותר וחסכוני לא פחות!

אירועים קטנים