אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא עיצוב אירועים

עיצוב אירועים עיצוב אירועים הוא הלהיט החדש של עולם האירועים הן עולם האירועים העסקיים והן עולם האירועים הפרטיים המסורתי. כאשר אתם מפיקים


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אירועים

 

עיצוב אירועים

עיצוב אירועים הוא הלהיט החדש של עולם האירועים הן עולם האירועים העסקיים והן עולם האירועים הפרטיים המסורתי. כאשר אתם מפיקים אירוע, כל סוג של אירוע, עיצוב אירועים הוא אחד התחומים עליו יש לתת את הדגש החזק ביותר או לפחות בשלישיה הפותח מאחר והתחום של עיצוב אירועים תפס תאוצה והפך להיות כל כך מרכזי בכל סוגי האירועים - הרף עלה לרמה כזו שלקיים אירוע בלי לשכור את שירותיה של חברת עיצוב אירועים מובילה אשר מעצבת אירוע ברמה בינלאומית כבר נחשב יותר מביך מלא לקיים אירוע. הסטנדרטים היום הם גבוהים ואם אתם רוצים להקים אירוע חד פעמי, מרשים, יוקרתי ואולי אף רווחי (במקרה של אירועים עסקיים) - עיצוב אירועים חייב להיות בראש סדר העדיפותשלכם לאורך כל הדרך.

עיצוב אירועים בעידן התקשורת החזותית:
בעבר אנשים באמת היו הולכים לאירוע בכדי להנות, פעם בתקופה שבה כולם דיברו על ה"רבע עוף" כשרבע עוף וריקוד' המקרנה היו בלב ליבו של האירוע... היום, בעידן התקשורת החזותית כל אירוע הופך להיות סרטון כמעט הוליווד. החל מצלמי וידיאו מקצועיים אשר נשכרים לתעד כל אירועים עם אפקטים מתקדמים, עריכה משוכללת, עריכת סאונד ועוד, תוך כמה שעות הרי כל האירוע נמצא ברשת האינטרנט (באתר הבית של החברה, בפייסבוק, ביו-טיוב וכו'). ולכן, עיצוב אירועים הוא לא רק עיצוב חלל האירוע כדי שיהיה יפה, נעים ומכובד, עיצוב אירוע הוא עיצוב התפאורה באופן מובהק.

עיצוב אירועים פרטיים:
בין אם מדובר על אולם לבריתה, ברית מילה, בר מצווה או אולי חתונה, בין אם מדובר על גן אירועים או על אולם אירועים, עיצוב אירועים הוא מה שיקבע באמת איך יראה הערב כולו. החל מעיצוב רומנטי, דרך עיצוב מודרני, שאנטי, ניו-אייג', מסורתי ועוד, לכל אירוע ואירוע יש את האופי שלו שמתאים לסוג האירוע, לחתני השמחה ולקהל המוזמן כך שהאורחים ובעלי השמחה יושפעו מהקונספט המרכזי באמצעות העיצוב המשתקף מכל עבר. עיצוב אירועים היא דרך להעביר את המסר הראשי של חתונה רומנטית, יוקרטית, יאפית, פשוטה ונעימה, מסורתית ועוד אין סוף וזה עוד רק סוגים של חתונות. מי שחושב שיש רק סיגנון עיצוב אחד אז זה הזמן להבין שיש עולם שלם של סגנונות עיצוביים.

עיצוב אירועים עסקיים:
עיצוב אירועים עסקיים הוא נישה מקצועית בפני עצמה. כאשר מדובר כיום על עיצוב אירועים עסקיים וביניהם: אירועי יחסי ציבור, אירועי קידות מכירות, פתיחת סניף או פתיחת רשת ועוד ועוד, מדובר על עיצוב אירועים כחלק ממיתוג החברה. עיצוב אירועים כאן הופך להרבה יותר מקונספט (רעיון מרכזי) וכלי מרכזי ליצירת אווירה, עיצוב אירועים עסקיים הוא אחד הכלים החזקים להחדרת המותג ולחיזוק התודעה / המודעות אליו בקרב הציבור. לכן, כאשר מדובר על עיצוב אירועים עסקיים, גם אם נעזרים בחברת הפקות אירועים חיצונית, כאשר מדובר על בחירת סגנון העיצוב - הוא תמיד יתאים ללוגו החברה, לאופי החברה, למוצר או השירות עצמם בכדי לחדד את הקשר בין המוזמנים לחברה.
 

אירועים קטנים