אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מסיבת רווקות

איך להפיק מסיבת רווקות במחיר צנוע? נכון שיש לך הוצאות אדירות סביב החתונה וישנן באופק עוד הוצאות אדירות סביב ירח הדבש וכבר לקחת כל כך הרב


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מסיבת רווקות

 

איך להפיק מסיבת רווקות במחיר צנוע?

נכון שיש לך הוצאות אדירות סביב החתונה וישנן באופק עוד הוצאות אדירות סביב ירח הדבש וכבר לקחת כל כך הרבה ימי חופש (שירדו לה מהמשכורת) בכדי להתכונן לחתונה אז להפיק מסיבות רווקות נראה לך אולי מיותר או בזבוז כספים שאין לך כרגע. לכן, אספנו בשבילך את כל האלטרנטיבות של הפקת מסיבת רווקות בתקציב קטן.

לידיעתך, לא כל מסיבת רווקות חייבת להסתכם בסוף שבוע מטורף באילת, בסוויטה המלאכותית עם שמפניה ותותים (למרות שזה נשמע כמו הדרך הנכונה). ישנם אנשים שיכולים להרשות לעצמם את התענוג ויש אנשים שיאלצו לוותר. אם את לא מבין אלא שנאלצים לוותר על תענוגות החיים - מאמר זה בנושא הפקת מסיבת רווקות במחיר צנוע אינו מיועד עבור! אם הנושא קרוב לליבך - להלן הטיפים העיקריים:

1. זכרי כי חברותיך באות לחגוג איתך ומה מה שחשוב: זכרי, חברותיך אינן באות לחגוג איתך במסגרת מסיבת רווקות כי הן מצפות לאירוע בומבסטי. מה שחשוב לבנות זה להיות איתך ולהשתתף במשחתך. אל תרגישי רע עם העובדה שאת מארגנת מסיבת רווקות צנועה, רוב הזוגות הצעירים כיום מתמודדים עם מצב כלכלי בעייתי וצריך לדעת להוציא מזה את המקסימום. ובכלל, לא כל הבנות החוגגות מסיבת רווקות טסות לאילת או משכירות סוויטות מלכותיות במלונות מפוארים, יש עדיין הרבה בנות שועושת אירועים צנועיים בדירה או בבית של ההורים לחילופין כשהדגש הוא על פשטות ואינטימיות.

2. מסיבת רווקות - ערב בישולים אותנטיים: דרך אחת לערוך מסיבת רווקות בתקציב דל היא לעשות ארוחת ערב בה הבנות מבשלות יחדיו או שכל אחת מכינה מאחל אחר או לחילופין מביאה שתיה או קינוח. אוכל תמיד משמח את האורחים ואין דרך נינוחה ונעימה יותר לחגוג ערב אינטימי מאשר סביב שולחן האוכל. ארוחת ערב היא עוד הזדמנות עבור הכלה לתרגל את כישורי הבישולים שלה רגע לפני שהיא הופכת לרעיה.

3. מסיבת רווקות - טיול בחיק הטבע: בעיקר עבור בנות צעירות בנפשן והרפתקניות, מסיבת רווקות לא חייבת להתקיים במסגרת ספא יוקרתי או חדר יקר בבית מלון, ניתן תמיד לעלות על האוטו ולנסוע לאיזשהו מקום מדהים (עם עדיפות לאתרים בצפון) ולבלות יום לשם בחיק הטבע, טיול, פיקניק... זה זמן לטייל, להצטלם, לצבור זכרונות והכי חשוב, לבלות יחדיו את שעות הרווקות האחרונות לפני הלחץ של החתונה. מסיבת רווקות בחיק הטבע יכולה להתקיים בנחל, יער או צלע בכל איזור בארץ כמו כן, ניתן לערוך אותה על חוף הים בשעות הערב (לעשות קומזיץ עם כיבוד, שתיה, מוזיקה ועוד). בחודשי הקיץ אפשר אף לשלב רחצה לילית!

4. מסיבת רווקות - ערב סוער בעיר הגדולה: מסיבת רווקות היא ההזדמנות האחרונה של הכלה לעתיד לצאת לבילוי לילי ללא בעלה ולכן מסיבת רווקות הכוללת יציאה של כל הבנות לפאב או דיסקוטק בעיר יכולה להיות אטרקטיבית ביותר. קצת אלכוהול, קצת ריקודים, הרבה צחוקים יסיעו לכל הבנות ובעיקר לכלה להשתחרר מהמתח לקראת החתונה ולהנות מהערב עד הסוף.
 

אירועים קטנים