אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא מסיבת רווקות

מסיבת רווקות - כל האופציות פתוחות בפניך בין אם את הכלה לעתיד (המאושרת) ובין אם את אחות או חברתה הטובה של הכלה לעתיד ואת מתכננת מסיבת רווקות - להלן כמה אופציות להכניס קצת פילפל למסיבה: מסיבת רווקות בספא: אם הכוונה לארגן מסיבת רווקות קטנה ואינטימית עם מספר מצומצם של חברות, אמא ואחות, יום פינוקים ועינוגים בספא הוא הפחתרון האולטימטיבי. מסיבת רווקות בספא עבור כלה לעתיד, ערב החתונה שלה הוא מבחינתה ומבחית המוזמנות שניים במחיר אחד כי ממילא בנות הולכות לספא לעשות טיפולי פנים כולל מניקוד ופדיקור לפני אירוע כל כך חשוב. כאשר משלבים טיפולי יופי עם הפנינג, זה כבר הופך לחגיגה. ניתן לקיים מסיבת רווקות בספא מהבוקר עד הצהריים או לחילופין מהצהריים עד הערב, כולל ארוחת צהריים או קפה ועוגה, כךשיתאפשר לשבת, לפטפט,להתעדכן ולבלות בנעימים בין הטיפולים המפנקים


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מסיבת רווקות

מסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא מסיבה שנשים עושות לפני חתונה של אחת מהן, זאת על מנת לאפשר לכלה להשתחרר כמה שיותר לפני המחויבות שהיא נכנסת אליה. מסיבת רווקות זה טקס מעבר. טקס מעבר של הרגע האחרון לפני שאחת הנשים הופכת להיות נשואה. בעוד ישנה האפשרות שחלק מהנשים יהיו נשואות אף הן בזמן מסיבת רווקות, הכוונה היא לאפשר לכלה החדשה להשתחרר ולעשות את כל הדברים שהיא אולי לא תוכל לעשות אחרי החתונה, או לתת איזה שהוא בילוי של רגע אחרון שמסמל את המעבר- המעבר בין חיי הרווקות לחיי הנישואין.

מסיבת רווקות היא מסיבה שעשויה לנוע החל ממסיבה פרטית וצנועה של כמה חברות עד בילוי במועדון חשפנות של גברים, שתיית אלכוהול והתפרעות אל תוך השעות הקטנות של הלילה (או השעות המוקדמות של הבוקר, תלוי איך מסתכלים על זה). מסיבת רווקות נותנת הזדמנות לכלה החדשה לבוא ולעשות את כל הדברים שהיא רוצה ואולי לא תוכל לעשות אחרי החתונה, תהיה זו מסיבה עד אור הבוקר עם החברות, הליכה למועדון חשפנות של גברים או בכלל לחשוב באיזו שהיא צורה על גברים אחרים אחרי הנישואין.

מסיבת רווקות הוא בעצם מעיין טקס מעבר כזה שמביע את המעבר בין חיי הרווקות של הבחורה אל חיי הנישואים הממוסדים- מחויבות, אמון וכנות אחד כלפי השני. בזמן מסיבת רווקות הכלה מרשה לעצמה להשתחרר בפעם האחרונה לפני שהיא צועדת אל החופה ומתחייבת בפני בעלה לעתיד.

מסיבת רווקות זה אירוע שהרבה נשים רוצות לעשות, בין אם בשביל החברות שלהן ובין אם בשביל עצמן, כדי לתת לעצמן את ההזדמנות האחרונה להיות רווקה ולעשות את זה בגדול- לחגוג כמו רווקה, לשתות כמו רווקה וכל שאר הדברים שאחרי הנישואים לא יהיה אפשרי. זה בעצם הזמן האחרון שבה הכלה לעתיד יכולה לשמור על יחסי האמון שלה עם בעלה לעתיד ועדיין לעשות את מה שהיא רוצה ולא תוכל לעשות בעתיד.

מסיבת רווקות מהבחינה הזאת יכולה להיות מושקעת מאוד, מלאה באלכוהול, אוכל ובנים חתיכים או צנועה ופרטית- תלוי באופי של הכלה ומה שהיא מחפשת כדי לסמל עבורה את הרגע האחרון של חיי הרווקות.

מסיבת רווקות מיועדת בעיקר לאותן נשים שתהיה חסרה להן הרווקות- נשים שאולי לא חשבו שהן יתחתנו או שרצו להתחתן אבל עדיין אוהבות את החופש שיש בחיי הרווקות. מסיבת רווקות מהבחינה הזאת נועד לתת את ההזדמנות האחרונה להיות רווקה עד הסוף ולקדש את הרגע הזה בצורה הכי חגיגית שאפשר.

מסיבת רווקות, בין אם היא צנועה או מופרעת, היא תחילתו של פרק חדש בחיים של כל אישה- הוא מסמל את הסוף של ההתחלה.

אירועים קטנים