אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא חתונה


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חתונה

חתונה 

חתונה הוא אירוע שנוי במחלוקת אך בד בבד רובינו לא רוצים לוותר עליו.

חתונה היא אירוע שנוי במחלוקת מאלפי כיוונים ללא ספק. חתונה לעיתים הופכת לתיק, לא מעט אנשים אומרים וצוחקים שבתחילה חתונה היא דבר גדול ויפה ויש התרגשות אך מאד מהר נשאבים לתוך חיי הנישואים ואחר כך מדובר בתיק לכל החיים. חתונה הי אירוע חד פעמי לרובינו בחיים ולכן נשים לוקחות על עצמן חתונה כאילו הייתה מתנה משמיים או כאילו יש להרוג חצי עולם בכדי לדאוג שהכל יתקיים כראוי בחתונה. יש הרבה תכניות ריאליטי שנוצרו בעקבות אירועי חתונה ולא מעט קומדיות שנעשו על אירועי חתונה .

שכן לא מעט מקרים מצערים קרו בחתונות כמו שהחתן קיבל רגלים קרות בצמוד לטקס חתונה שאמור להתקיים ממש באותו היום. הכלה שמחליטה שהיא כלל אינה אוהבת את החתן וזה בחלק הטראגי כמובן.. יש גם לא מעט דברים מצחיקים שנוצרו באירועי חתונה הרבה פדיחות שהוקלטו בסרטוני ווידאו כאלה ואחרים כמו נפילות והתעלפויות מהתרגשות או משטויות שנעשו בעת החגיגה ועוד. בחלק היפה של אירועי חתונה כמובן יש את צד ההיכרות של אנשים חדשים, זוגות חדשים שזה משהו בהחלט יפה שנוצר לא פעם באירועי חתונה.

מלבד זאת אירועי חתונה ובכלל מוסד הנישואין שנוי במחלקות כאשר מגיעים לתרבויות כאלה ואחרות ומדובר במי שרוצה להתחתן כמו זוגות מעורבים של תרבויות שונות או זוגות חד מיניים שרק בתקופה האחרונה של המאה העשרים החברה החלה לקבל הרבה יותר מגזרים אלו ואופי של חתונות מסוג זה, העניין בחתונות אלה הוא כמובן לא האירוע עצמו אלא כל מה שהוא מייצג וכל מה שעומד מאחוריו, שהרי האמרה הרווחת היא שאנו נבחר עם לחיות את חיינו ולא החברה היא זו שצריכה להחליט על כך, כאן אירועי חתונה כבר הופכים לכבדים יותר ובעייתיים הרבה יותר, במקרים אלה הרבה פעמים החתונות מתקיימות בצורה אינטימית יותר לבקשת הזוגות גם כי זה נוח יותר וגם לעיתים צריך להתחתן אזרחית ואז את הטקס מקיימים בצורה אינטימית יותר ואת המסיבה עושים עם הקרובים והחברים ש"מקבלים" את העובדה שמדובר בזוג חד מיני או בזוג המורכב משתי תרבויות ודתות שונות. אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה לשוויון מלא באופן כללי עבור כולם.

אך עדיין כיום גם מי שקל ונוח לו ופשוט לו להתחתן מהבחינה הזו, עדיין בוחר לדחות את החתונה כמה שיותר שלא לומר לא לקיימה בכלל, הייתה לי חברה בעבודה שהיה לה חבר שנים כבר באותה העת, היום היא כבר עם ילד אך איני בטוחה כלל שהיא נשואה, היא הייתה נגד המוסד הזה באותה העת מאידיאולוגיה מסוימת שאני יכולה להבין אך מצד שני בסופו של דבר נישואין אומרים עלינו מכריזים עלינו כזוג לכל דבר ובכך אנו מכריזים את אהבתנו ולכן רובינו בסופו של דבר לא מוותרים על כך בשל הסיבה הזו

banner
אירועים קטנים