אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא וילה מסיבת רווקים


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית וילה מסיבת רווקים

מסיבת רווקים – חשובה בכל כך הרבה מובנים

מסיבת רווקים היא הדרך שלכם, החתנים העתידיים, ליהנות מרגעים אחרונים של הנאה לבד. מסיבת רווקים היא הפעם האחרונה שאתם תהיו בנאדם אחד בלבד, אחרי החתונה אתם מתמזגים עם בת הזוג כדי ליצור אדם המורכב משניכם. כמובן שלא בפועל, בפועל, מסיבת רווקים או לא, תוכלו ליהנות מבילויים עד אור הבוקר עם חברים, אבל זה יהיה שונה, כי אתם תהיו מחויבים לאדם אחר, מחויבות שלא ידעתם בחייכם כרווקים. אתם אולי לא תתמזגו פיזית עם בת הזוג האהובה, אבל סביר להניח שלא יהיה לכם את החופש ליהנות שוב, כיחידים, כי היא תמיד תהיה במחשבות שלכם.

ראיית העולם תשתנה, היא כבר לא תהיה אתם נגד העולם, אלא אתם וזוגתכם כנגד העולם, וכשמרחיבים את מושג האני כך שיכלול שני אנשים, הכל משתנה. אתם בחרתם בזה בגלל שהבנתם שמצאתם סופסוף את האישה של חייכם, איתה אתם מוכנים לחלוק הכל לתמיד, ולכן זה לא צריך להפחיד אתכם, אבל, בכל זאת, צריך לחלוק כבוד אחרון לחיים הקודמים שלכם, שנגמרים ומתחילים מחדש בצורה קצת שונה, בעוד כמה ימים, ואת זה תוכלו לעשות בצורה מושלמת במסיבת רווקים.

מסיבת רווקים צריכה לייצג עבורכם את כל מה שחיי הרווקות הציעו לכם כדי שתוכלו לסגור את התקופה ההיא בצורה מכובדת ושמחה, לפני שאתם עולים על דרך חדשה. מעבר לציון הסוף, מסיבת רווקים מאפשרת לכם לפרוק את המתחים מהחתונה הקרבה. יכול להיות שהבנתם והפנמתם שאתם רוצים להיות נישואים, אבל הפחד מהלא נודע, הפחד מהקיום הזוגי, הוא לא נעלם רק מעצם הידיעה שאתם עושים את הדבר הנכון, ולכן, עד למועד החתונה, דרך כל התחנונים וההכנות, אתם צוברים הרבה מתחים, והדרך הטובה ביותר לפרוק מתחים היא במסיבה טובה, מסיבת רווקים טובה ליתר דיוק. מסיבת רווקים היא הפורמט המוצלח ביותר שיכלו לחשוב עליו עבורכם, כדי שתוכלו להחליק אל תוך חייכם החדשים, מנוטרלים מכל הלחץ שנאגר עד אותו הרגע.

בנוסף לשני הפנים של מסיבת רווקים שהוצגו לעיל, יש כמובן את החברים שלכם, אלא שיארגנו עבורכם בשמחה ובאהבה את אותה מסיבת רווקים. אותם חברים, הם רוצים להיות אתכם לפני האירוע, להחליף תחושות וליהנות איתכם, כי אתם חשובים להם.

אז כדי לנקות את הראש מכל העומס שנערם עליכם בגלל החתונה הקרבה, תפנו זמן לחברים, שהיו שם ותמכו בכם לאורך כל הדרך עד כה, ותתחברו שוב לצד השמח והחופשי שלכם, במסיבת רווקים ענקית ואיכותית. זמן האיכות עם החברים יקר מאוד, כי גם הם, כמוכם, לא יודעים בוודאות איך הנישואין ישפיעו על החברות, הם צריכים את הרגעים הללו, במסיבת רווקים, כדי שיוכלו לעכל את השינוי שאתם עוברים, ולחוות את השמחה יחד אתכם. מסיבת רווקים מסבה אושר רק לכל הנוכחים בה, חשיבותה רבה, אז לכו לחגוג!

אירועים קטנים