אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא הפקת אירועים בטבע

כל מה שאתם צריכים לדעת על הפקת אירועים בטבע בין אם מדובר על אירוע פרטי משפחתי כגון בר מצווה או בריתה ובין אם מדובר על אירוע עסקי כגון מס

איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפקת אירועים בטבע

 

כל מה שאתם צריכים לדעת על הפקת אירועים בטבע

בין אם מדובר על אירוע פרטי משפחתי כגון בר מצווה או בריתה ובין אם מדובר על אירוע עסקי כגון מסיבה לרגל עשור לתאגיד מסחרי, הפקת אירועים בטבע היא תמיד רעיון מוצלח ולא שיגרתי אבל יחד עם זאת, הפקת אירועים בטבע כולל תכנון לוגיסטי קפדני יותר מאשר הפקת אירועים באולם אירועים קונבנציונאלי. ראשית כל, הפקת אירועים בטבע מצריחה קבלת אישורים מהשלטונות (חיק הטבע הרי הוא לאשלכם ולא של אבא שלכם. אם אתם רוצים לתפוס חלקה בפארק, על שפת הכינרת או על יער, יש לברר עם המועצה או העירייה לגבי המדיניות). כמו כן, כאשר מדובר על הפקת אירועים בטבע כהשקעה עסקית, יש להסדיר את הנושא מבחינת ביטוח מפני נזקים ותביעות בשל הסיכונים הרבים הכרוחים.

כמו כן, הפקת אירועים בטבע מתאפשרת רק כאשר מזג האוויר מתאים ולכן לא מומלץ אפילו לנסות לעבוד על הפקת אירועים בטבע בחודשים דצמבר עד פברואק (לפחות) בכדי לא לקחת את הריזיקה של גשם, רוחות, סערות טמפרטורה נמוכה מן הרגיל.

הפקת אירועים בטבע - אין כמו אירועים ליד הים: אם כבר מדברים על הפקת אירועים בטבע אז אין כמו אירוע ליד המשאב החשוב ביותר ויהקר ביותר לרוב בני האדם הלא הוא הים! לא חשוב באיזו עונת שנה אנו נמצאים ולא חשוב באיזו שעה סביב השעון, הים הוא המקום המועדף על מרבית בני האדם ולכן הפקת אירועים בטבע, בסמיכות לים או ממש על חוף הים היא דרך בטוחה לוודא שכולם יגיעו, ירצו להגיע ובעיקר - שכל מי שהגיע לאירוע יהנה. יש משהו מרגיע ומענג כל כך רק במחשבה על ים כך שכשאנשים מקבלים הזמנה לאירוע ליד הים הם כבר בעד עוד לפני שבדקו את התאריך מול יומן האירועים שלהם.

הפקת אירועים בטבע - אירוע בלב המדבר: יש יותר ויותר ביקוש בקרב הציבור לתחום של הפקת אירועים בטבע כשהכוונה היא לאירועים בלב המדבר. גם המדבר, כמו הים ואולי אפילו יותר, מהווה מפלט מכל השגרה היום יומית, הרחק מהכבישים הסואנים, הפקקים, הביניינים הגבוהים שמסתירים את השמיים.... הפקת אירועים בטבע מביאה אנשים לחגוג את הרגעים הגדולים באווירה יחודית, בסביבה לא שגרתית, קסומה ומיוחדת מה שמותיר רושם עצום כאשר מדובר עלאירועים עסקיים וחוויה המשאירה זכרונות נפלאים לכל החיים כאשר מדובר על אירועים משפחתיים ואישיים.

הפקת אירועים בטבע - אירוע בלב היער בעיקר כאשר מדובר על אירועים לילדים ונוער כגון ימי הולדת, בת מצווה או בר מצווה, הפקת אירועים בטבע היא חוויה והפתקאה קסומה אותה הם לאישכחו לעולם. ניתן למצוא פינת חמד קסומה, לבנות אוהל ולהתחיל מסיבה הכוללת מוזיקה, אוכל, מדורה, משחקים חברתיים ואף אטרקציות כגון: זמר, בדרך, ליצן או מערכת קריוקי משוכללת להנאת המוזמנים הצעירים.

רוצים לקבל עוד רעיונות לצורך הפקת אירועים בטבע? היכנסו לאתרי אינטרנט העוסקים בטיולים באר. וחפשו את המיקום המושלם עבור האירוע שלכם.
 

אירועים קטנים