אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
הפקת אירועים

הפקת אירועים הפקת אירועים בחורף: נכון שכאשר מדובר על הפקת אירועים כולם ללא יוצא מן הכלל מעדיפים הפקת אירועים בקיץ. מסיבות על בים, בגנים


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפקת אירועים

 

הפקת אירועים

הפקת אירועים בחורף:
נכון שכאשר מדובר על הפקת אירועים כולם ללא יוצא מן הכלל מעדיפים הפקת אירועים בקיץ. מסיבות על בים, בגנים, ביעדות... תחת כיפת השמיים, שמלות סטרפלס וסנדלים.. דרינקים צוננים בערב קיץ נעים. אבל זה לא תמיד יוצא (כי יש תינוקות שמתעקשים להיוולד בחורף וצריך לערוך להם ברית מילה בחורף, מה לעשות, הם מתעקשים!). כמו כן, מאחר ואירועים בקיץ הם מבוקשים יותר הם גם יקרים יותר והרבה יותר קשה למצוא תקליטן או צלם פנויים בחודשי הקיץ מאשר בחודשי החורף. לכן, מי שרוצה כן להרים אירוע אבל לא להכנס לאטרף של הפקת אירועים בקיץ - תמיד יכול לנצל את החורף ולארגן אירוע נהדר באיזי. להלן הטיפים העיקריים בתחום של הפקת אירועים בחורף:

הפקת אירועים בחורף - בחירת אולם:
הפקת אירועים בחורף מחייבת ראשית כל בחירת אולם נכון. ברור שאירוע תחת קיפת השמיים, ביער או על חוף הים בחודשי החורף איננה באהבחשבון אבל לא מספיק לבחור אולם סגור. הפקת אירועים בחורף צריכה להתבצע בצורה חכמה יותר. עליכם לבחור אולם סגור אך יחד עם זאת, כפיצוי, זה חייב להיות אולם יפה, מפואר ומהודר. לצד הבחירה באולם סגור שמשדר את כל היופי והפאר, אולם אירועים בחורף חייב להיות כמה שיותר קרוב ונגיש עבור האורחים. אם בקיץ יכולתם "לגרור" אותם כמה שעות ברכב לאיזה חוף ליד נהריה או יער ליד חדרה, הרישבחורף, כאשר מחשיך מוקדם והכבישים רטובים, האורחים שלכם אינם רוצים לחצות את הארץ. הפקת אירועים בחורף צריכה להתבצע קל"ב (קרוב לבית).

הפקת אירועים בחורף - שעת התחלה מוקדמת:
עוד הבדל עקרוני בין חורף לקיץ הוא שעון החורף והעובדה שמחשיך מוקדם. לכן, כאשר מדובר על להפיק אירועים פרטיים בחורף כדאי להתחילם כמה שיותר מוקדם וכמו כן, רעיון מאוד נפוץ בשנים האחרונות הוא אירוע ביום שישי בבוקר או בצהריים. אנשים החלו להבין את הפוטנציאל של הפקת אירועים ובעיקר חתונות ביום שישי בצהריים (יש אור יום, כולם עירניים, לא ממהרים לישון כי יש עבודה מחר, לא לחוצים בגלל הפקקים בהלוך...). ימי שישי בצהריים הם מועד מצויין להפות כל סוגי האירועים בעיקר בימות החורף.

הפקת אירועים בחורף - קר בחוץ חם בפנים:
הפקת אירועים בחורף צריכה להעשות בצורה מושלמת ללא רבב כי בחורף, אנשים פחות במצב רוח של חגיגות. בעוד בקיץ הם ישמחו לרקוד יחפים על הדשה עם שמלות חשופות וחולצות קלילות... בחורף, כל יציאה מהבית היא פרויקט. לכן חשוב בחורף להסדיר חניה לאורחים כך שיהיה להם קל להגיע מהרכבים לאולם וחזור מבלי שהם ירטבו או יקפאו. חשוב מאוד. אם לאולם אירועים אין סידורי חניה צמודים, כדאי לוותר. כמו כן, כפיצוי על הקור בחוץ, האולם חייב להיות חם ונעים! לא רק החימום חייב לעבוד שעות נוספות, על התקליטן להיות פצצה! הקייטרינג חייב להציע מנות חמות ואיכותיות, העיצוב חייב להיות חם, מזמין, מכובד והכי חשוב - בעלי השמחה צריכים להיות במיטבם ולדאוג שהאורחים שלהם - שיצאו מהבית בלילה גשום, יהנו מכל רגע.
 

אירועים קטנים