אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא בוק בת מצווה

בוק בת מצווה כן כן, שמעת נכון את הצירוף 'בוק בת מצווה'. נכון שאנחנו רגילים למילה בוק בהקשר של דוגמניות ושחקניות אשר מצטלמות אצל צלם מקצו

איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בוק בת מצווה

 

בוק בת מצווה

כן כן, שמעת נכון את הצירוף "בוק בת מצווה". נכון שאנחנו רגילים למילה בוק בהקשר של דוגמניות ושחקניות אשר מצטלמות אצל צלם מקצועי בכדי להתחיל לעבוד בתעשית הבידור אבל אל התחום של צילום מקצועי חדר גם המושג בוק בת מצווה. עדיין לא שמעתם עליו? כדאי שתתעוררו כי בשנים האחרונות כל ילדה שמגיעה למצוות דורשת ומקבלת בוק בת מצווה:

בוק בת מצווה – מה זה אומר? בוק הוא אוסף צילומים מקצועי בגרסת פרינט ובגרסה אינטרנטית. לקראת העלייה למצוות, בנות הולכות לסטודיו של צלם מקצועי (לרוב זה הצלם אשר נבחר לצלם את כל האירוע) והן מצטלמות אצלו בסדרת צילומים פרטים, צילומים מבוימים ומקצועיים אשר נועדו לשמש לה למזכרת לכל החיים מהתקופה החשובה בחייה בה היא הגיעה לגיל המצוות.

בוק בת מצווה – היכן עושים את זה? בוק בת מצווה ניתן לעשות כיום כמעט בכל סטודיו צילומים מקצועי או אצל כל צלם אירועים בעל שם. ניתן לאתר צלמים מקצועיים אשר עושים בוק בת מצווה דרך האינטרנט אבל מומלץ להיוועץ עם חברים וקרובי משפחה אשר מכירים אישית צלמים טובים ואמינים. בוק בת מצווה הוא לא סתם עוד תמונה שמצלמים בפיקניק משפחתי, יש להגיע מוכנים עם סטים של בגדים יפים ומגוונים, תסרוקת חדשה ומודרנית (רצוי פן או בייבי ליס) וכמובן – איפור בכדי להשלים את המראה.

בוק בת מצווה – כמה זה עולה? בוק בת מצווה אינו עולה יותר או פחות מבוק צילומים מקצועי, בין אם זה בת מצווה או סתם חשק של בחורה צעירה להפיק לעצמה בוק מקצועי בכדי להעלות לאתרים ולרשתות חברתיות, לשמור כמזכרת או להגיש מועמדות לתחרויות יופי. בוק בת מצווה הוא בוק מקצועי ולכן הוא עולה בהתאם אבל זה תלוי בצלם. כל סטודיו יכול לגבות מחיר וזה יכול לנוע בין 500 שקלים לאלפיים שקלים ויותר אצל צלמים מקצועיים.

אין שום סיבה ללכת לצלמי אופנה מקצועיים אשר עובדים עם טופ מודלס וגובים אלפי שקלים ליום כי עם כל הכבוד מדובר על בוק בת מצווה ולא על הגשת מועמדות לתחרות יופי עולמית. לצד זאת, מאחר וזו המזכרת הגדולה ביותר שלה מהתקופה, חשוב לבחור צלם טוב ומקצועי ולא להתפשר על צלם "חאפר".

בוק בת מצווה – המלצות וטיפים: בוק בת מצווה הוא המזכרת או יותר נכון לומר התיעוד של הנערה בגיל המצוות אשר ילווה אותה לכל החיים ולכן – הבוק חייב להתרכז בכל הצדדים שלה – החל מהנשיות, דרך המראה השובבי ועוד. חשוב להגיע לצילומים עם כמה שיותר סגנונות לבוש, כמה שיותר צבעים ואפילו להחליף תסרוקות תוך כדי בכדי לתפוס את כל הפנים. כמו כן, חשוב שיהיו תמונות גוף וכן תמונות קלוז אף (תמונות מקרוב) של הפנים בלבד.
 

אירועים קטנים