אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים עסקיים

חברת הפקת אירועים עסקיים אירועים עסקיים הופכים יותר ויותר מבוקשים בחברות מסחריות במשק ונראה כאילו המגמה רק מתגברת ולכן קמו להן חברות פרט


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים עסקיים

 

חברת הפקת אירועים עסקיים

אירועים עסקיים הופכים יותר ויותר מבוקשים בחברות מסחריות במשק ונראה כאילו המגמה רק מתגברת ולכן קמו להן חברות פרטיות המציעות שירותי הפקת אירועים עסקיים ומאידך, אירגונים גדולים אפילו לא בנו על אותן חברות הפקת אירועים עסקיים והקימו מחלקות להפקת אירועים עסקיים כחלק מהארגון.

מתלבטים בין האופציה לשכור את שירותיה של חברת הפקות אירועים עסקיים או ליצור מחלקה אין האוס HOUSE-IN ? להלן כל מה שאתם צריכים לדעת על אירועים עסקיים:
אירועים עסקיים - כמה פעמים בשנה אתם עורכים אותם ובאיזה סדר גודל: לשכור אנשי מקצוע אשר ייאיישו מחלקת הפקת אירועים עסקיים בתוך החברה זו הוצאה כספיתעצומה (אם מחשבים את השטח, הציוד המשרדי, המשכורות כולל ביטוחי פנסיה, נסיעות ועוד) לכן לא משתלם להחזיק מחלקת הפקת אירועים עסקיים אלאאם כן החברה מפיקה אירועים עסקיים על בסיס חודשי (כולל מסיבות, כנסים, תערוכות, ימי עיון, אירועי קידום מכירות, מסיבות עיתונאים ועוד.

רק כאשר מדובר בפעילות חודשית שוטפת משתלם באמת להפוך את ההפקה להפקהשל החברה. כאשר ישנה פעילות בסדר גודל אשר מצדיק מחלקה של הפקת אירועים עסקיים, יש לכך יתרונות רבים מאחר והמחלקה היא של החברה והיא מחוברת לערכי החברה, לשירותים, למוצרים ולמנהלי המחלקות העומדים מאחורי המיזמים השונים כך שהיכולת של מי שעוסק בהפקת אירועים עסקיים להבין בדיוק את הצורך של החברה, להבין את הנפשות הפועלות ובעיקר לתקשר איתם על בסיס יומי היא היא גבוהה יותר.

כאשר פונים אל חברה חיצונית אשר עוסקת בתחום של הפקת אירועים עסקיים, לרוב פונים אל חברות המעניקות שירות זהה לעוד חברות רבות במקביל והיכולת שלהם לרדת לפרטים ולהבין בדיוק את התוכניות של החברה שלך ולהצליח להגיע לתיאום מושלם בין עובדי החברה החיצונית לעובדי החברה שלך הוא לא זהה ליכולת של מחלקה בתוך אירגון.
הפקת אירועים עסקיים הוא תחום הדורש התמקצעות ומומחיות ולכן באם אתה מחליט להקים מחלקת הפקת אירועים עסקיים בחברה, חשוב לגייס אנשים בעלי קורות חיים מתאימים עם נסיון של למעלה משנה בתחום.

העברת הטיפול בהפקתאירועים עסקיים לחברה חיצונית משתלמת כאשר החברה מפיקה אירועים עסקיים לעיתים לא קרוהות (פחות שמישה אירועים בשנה). אז אין לחברה טעם להחזיק עובדים על בסיס קבוע וכבר הרבה יותר משתלם להעביר את התקציב לחברת הפקת אירועים חיצונית.

חברת הפקת אירועים עסקיים מתמחה בהפקת אירועים ולכן לכל עובד יש את הידע והניסיון הנדרשים ואפשר לסמוך על המומחיות שלהם בעיניים עצומות. פרט לעובדה שהעברת הטיפול בהפקת אירועים עסקיים לחברה חיצונית משתלם יותר מהעסקת עובדים באירגון לצורך העניין, כאשר חברות גדולות עוסקות בתחום של הפקת אירועים עסקיים על בסיס יומי, יש להן את הקשרים עם כל הגורמים הרלוונטיים בשוק (צלמים, בעלי אולמות, חברות קייטרינג, תקליטנים וכו') והן נהנות ממבצעים והנחות אשר מאפשרים להן להשיג לכם יותר באותו סכום שהוקצה לאירוע.

 

אירועים קטנים