אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים בטבע


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים בטבע

אירועים בטבע 

אירועים בטבע מיועדים לכל מי שרוצה לחוות אירועים בצורה קצת שונה ממה שהוא רגיל. אירועים בטבע מציעים אירועים באווירה קצת שונה מהאירועים שאנחנו רגילים אליהם- אירועים בטבע מציעים לנו חוויה של שהות בטבע והנאה מכל מה שיש לאמא אדמה להציע לנו. תהיה זו האווירה הטבעית, האוויר הצח או החיבור אל הטבע שמושך אתכם, אירועים בטבע בהחלט עשויים להיות פתרון טוב לכל מי שרוצה לחוות את האירועים החגיגיים בחיים שלו בצורה קצת אחרת- צורה שונה, לעיתים יותר מעניינת ולעיתים הרבה-הרבה יותר זולה.

אז מה זה בעצם אירועים בטבע למי ולמה הם מיועדים?

אירועים בטבע הם אירועים שעושים אותם לא באולמות גדולים ומפוארים, לא בחדרים ואפילו לא בתוך מבנים- עושים אותם בחוץ בחיק הטבע. אירועים בטבע נותנים לנו הזדמנות להכיר את הטבע שאנחנו חיים בו תוך כדי חיבור אליו במהלך האירועים שאנחנו חוגגים, יהיו אלה חגיגות של בר או בת מצווה, חתונה או "סתם" חגיגת ריקודים עד אור הבוקר. אירועים בטבע נותנים לנו הרבה יתרונות, בין אם זה יתרון של מרחב, יתרון של עלות כספית או יתרון של אווירה נעימה.

אירועים בטבע מיועדים לכל מי שרוצה לחוות את החיים קצת אחרת. למי שנמאס לו מחגיגות באולמות אירועים ומתחיל להרגיש שהם מאוסים ולעיתים גם צבועים. אירועים בטבע מיועדים לכל מי שחשוב לו לשמור על הטבע ולהנות ממה שיש לטבע להציע לנו. שרוצה להתחבר אל הטבע בכל הזדמנות ומזהה את ההנאה הגלומה בשהות בטבע ואיך שהיא עשויה להשפיע על מהלך האירוע.

אירועים בטבע עשויים להיראות קצת מוזרים לאנשים שאינם מורגלים בעניין. חוסר השליטה בטמפרטורה, שירותים ניידים ובאופן כללי המבנה של כל האירוע שעשוי להראות הזוי. עם זאת, כמעט לכל דבר יש פתרון ולעיתים פתרון אסתטי מאוד- שירותים נייחים במיני עיצובים חדשניים שמרגישים ממש כמו שירותים בצימר, פטריות חימום במקרה של חום או מאווררים במקרה של חום. היתרונות של שהות בטבע ביחד עם השליטה שיש לנו באמצעות מכשירים חשמליים שמופעלים בעזרת גנראטור או כל אמצעי אחר שעוזר לנו לתפעל את כל האירוע הזה.

אירועים בטבע מיועדים למגוון רחב של אוכלוסיות. בעוד הרבה אנשים אינם מורגלים ויש להם דעה קדומה לגבי אירועים בטבע ("מה? זה מלוכלך, לא יפה ולא היגייני! איך אפשר לחגוג אירוע במקום כזה?") יש יותר ויותר אנשים שמעדיפים לעשות אירועים בטבע, בין אם זה מבחינת האווירה הנעימה שהמקום יוצר עבור החגיגה או כל סיבה אחרת, תהיה זה חיבור לטבע או אידיאולוגיה לגבי שהות בטבע לעומת בתוך אולמות אירועים. אירועים בטבע מיועדים לכל מי שרוצה לחוות קצת אחרת את האירועים ולאפשר לעצמו להנות גם מדברים שאינם "רגילים".

אירועים קטנים