אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
חתונות קונספט בשרון


עדי
פורסם: 8/20/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית חתונה

חתונות קונספט בשרון

מי שמעוניין לשנות את רמת החתונה שלו ולהעלותהּ לסקאלה הגבוהה ביותר יבחר לערוך חתונות קונספט. חתונות שנערכות במקום המיועד לחתונות, עם ניסיון בכינונן ועם עיצוב ותפאורה המתאימים לחתונות באופן ניכר. כזה הוא מתחם "אגדת דשא" בפרדס חנה. המתחם מציע שפע של אולמות וגני אירועים לבחירת הלקוח. כמו כן, מספק המתחם שירותי הלנה לזוג המתחתן וחוסך להם הגעה בלחץ ובפקקים ביום האירוע. ההלנה מתבצעת בסוויטה יוקרתית ברמות הגבוהות ביותר.

 
 
ארגון החתונה מאפשר חופש יצירה רב כאשר הוא מתחולל באגדת דשא
 
רק באגדת דשא תוכלו למצוא מרחבים ירוקים משולבים בבנייה מודרנית, ולהשתמש במרחבים הללו ליצירת אירוע מעניין. רק באגדת דשא תוכלו למצוא מבחר גדול של גנים ואולמות מבלי להתחייב לשירות מקביל ויקר יותר כמו זה שנמצא בגני התערוכה בתל אביב או כפר המכבייה ברמת גן. כאן, אתם מקבלים את אותה תומרה, בנוף צפוני ירוק וקסום. והמרחק? אל תחששו ממנו. גם אם תזמינו אורחים שגרים רחוק, הם ייווכחו כי המתחם מחובר לכבישים מהירים ומאפשר הגעה גם בתחבורה ציבורית ביעילות ובקלות.


אגדת דשא מציעה נופים, צמחייה, שבילים מעוצבים וריהוט חסר תקדים בנוחיותו ועיצובו
 
באגדת דשא תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל להתחתן בכיף! כאן תוכלו למצוא את כל הנדרש לכם בשביל לסגור חתונה יוקרתית וחסרת תקדים, המאורגנת על ידי כל חברת הפקות שתבחרו בקלות. עם תשתית כמו שלנו, נופים מיוחדים ועיצובי ריהוט נדירים, ארגון האירוע מתחולל בצורה יצירתית וקלה מאד ליישום.


אגדת דשא – מהרו לסגור בתאריך הנחוץ לכם!
 
באגדת דשא עובד צוות מיומן של מקבלי פנים, דיילים ומלצרי קייטרינג. המתחם מציע מענה לכל אירוע ומספק את כל הכלים להצלחתו. אם אתם עובדים עם חברת הפקות היא תוכל לעשות מהאירוע שלכם משהו מיוחד כאשר הוא מתחולל במי מהאולמות והגנים שלרשותנו. בואו לחוש בטעמה המיוחד של ההצלחה ולהעשיר את האירוע שלכם בכל הנדרש. בואו לחוות את אירוע הבוטיק שלכם באופן המובהק ביותר, ולספק לעצמכם את כל הסיבות להצלחתו המסחררת. באגדת דשא זה המקום ב- ה"א הידיעה לשדרג את האירוע המתוכנן.
 
צרו קשר עם אגדת דשא אולמות אירועים בשרון לתחילת ארגון אירוע החתונה שלכם!
 
banner
אירועים קטנים