אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
חשיבות רישיון עסק באולם אירועים


פורסם: 5/27/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית אולמות אירועים

 

חשיבות רישיון עסק באולם אירועים

אולם אירועים הוא מקום בו אתם צפויים לחגוג בין 3 ל- 6 שעות בממוצע (תלוי איפה ובאיזה אירוע). בפרק זמן כזה, ובמסגרת אכלוס המוני בני אדם, אתם חייבים להבטיח את בטיחותו של המקום. למזלכם, המחוקק קבע שיש להנפיק לאולמות אירועים רישיון עסק, שהוא מסמך שמאשר כי המקום מאובטח בכל קנה מידה, ובכל תחום שעניינו בטיחות המקום.

בטיחות אש

אחד הנושאים המרכזיים שמצריכים רישיון עסק עבור אולמות אירועים בראשון לציון, ובכל חלקי הארץ, הוא בטיחות אש. הדרישות כיום אינן מסתכמות רק באמצעים מכניים כמו מטפי כיבוי, אלא בעיבוי המבנה במערכת אלקטרונית הכוללת גם צינורות ספרינקלרים ותותחי כיבוי אש המשיבים זרנוקי מים אוטומטית לעבר מקורות האש והעשן. ללא מערכת מסוג זה, אף גן אירועים בראשון לציון, במרכז ובכל עיר או אזור אחר בארץ לא יכולים לקבל רישיון עסק.

בטיחות מעקות

עוד נושא שעליו מקבלים רישיון עסק הוא בטיחות מעקות. אם יש יותר מ- 3 מדרגות במעבר מקומה לקומה או מדיוטה לדיוטה, יש לשים מעקה תקני בצדן, שמתנשא לגובה של 1.25 מ' לפחות  (מהקרקע, לא גובה הברזל לבדו), ואשר הרווח שלו מהרצפה לא יותר מ- 10 ס"מ. העובדה כי לאותו אולם אירועים במרכז יש רישיון עסק מלמדת בהכרח כי בניית המעקות במקום תקנית לא רק במדרגות אלא גם במרפסות. גן האירועים נמצא בגג? הוא יהיה עטוף במעקות גבוהים מכל עבר למניעת נפילות.

בטיחות בנייה

אחד הנושאים הכואבים בתחום אולמות אירועים במרכז ובכל מקום אחר בארץ הוא הבנייה עצמה על כל איכויותיה ותקניה. בעבר, אירוע באולמות אירועים אסונות בקנה מידה גדול עם מאות נפגעים ובראשם אסון הפלקל בעשור הראשון של המילניום הנוכחי, במסגרתו התמוטטה הקומה השנייה על הקומה הראשונה באולם אירועים. מאז, כשנותנים רישיון עסק לאולם אירועים – זה מותנה בבדיקה קפדנית של סגנון הבנייה בהתאם לתקנים המעודכנים.

אמיליה אירועים - המקום הבטיח שלכם לאיוונט הבא בראשון לציון

אמיליה אירועים הנו מקום וותיק לאירוח אירועים, המספק מקום לעד 1,000 איש בגן אירועים או ל- 500 איש באולם אירועים. מתחם האירועים כולו משתרע על פני 16 דונמים של שטח. באמיליה תוכלו למצוא חברת הפקות מהמובילות בשוק האירועים ותפאורת אולם וגן אירועים מן המעלה הראשונה.

 

banner
אירועים קטנים