אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מסיבת רווקות בחדר בריחה

להנות מהרפתקאות באסקייפ רום אסקייפ רומ'ס מתחלקים לכמה סוגים ובכל אחד מהם רצף אדיר של הרפתקאות בלתי נשכח. אם אתם מחליטים ללכת לחדרי בריחה, ט

פורסם: 6/25/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית מסיבת רווקות

להנות מהרפתקאות באסקייפ רום

אסקייפ רומ'ס מתחלקים לכמה סוגים ובכל אחד מהם רצף אדיר של הרפתקאות בלתי נשכח. אם אתם מחליטים ללכת לחדרי בריחה, טוב תעשו אם תקראו מאמר זה. כאן נפרט על סוגי חדר הבריחה הרלוונטיים בימים אלו, ואשר עשויים להסב לכם עניין רב. חדרי הבריחה שונים מאד זה מזה, ולכן כדאי להתמקד בקריאה לפני שתחליטו לאן ללכת.

חדר בריחה עם פחד ברמת הבעתה: המטרה היא להימלט מה שיותר מהר

מטרה זו היא למימוש ביחידים ולא בקבוצות, אף על פי שקבוצה, ולא אדם יחיד, היא שמשתתפת בחדר. כולכם סופגים אימה מהדמויות היריבות המפחידות, שומעים צעקות ומאזינים לצלילים מפחידים. מטרה היא להימלט מהחדר החשוך, שגם עפוף במיסוך עשן ומקשה מאד את היציאה באמצעות העלאת רף המסתורין. בחדר בריחה זה הפחד מקונן כבר ברגע הראשון, ולכן מי שאוהב הומור שחור, מתח והתעסקות עם לא מעט צדדים אפלים של החיים, יבחר בחדר הזה ולא יהיה לו רגע דל, מבטיחים!

חדר בריחה המבוסס על פתרון חידות בשביל להימלט ממנו: המשחק הוא בקבוצה

בשונה מהחדר הקודם, כאן חברי הקבוצה הם לא אנשים שאתם מתחרים בהם מי ייצא ראשון, אלא חברי הצד שלכם. כולכם באותו צד, והמטרה שלכם היא לפלס ביחד את הדרך החוצה. זה נעשה באמצעות מקבץ חידות המאפשר לכם להתקדם לשלבים הבאים בחדר הבריחה. לדוגמה, אם בשלב הראשון כל הדלתות מסביב לכם נעולות, בשלב השני אתם צריכים למצוא כל מיני צפנים בספרים הפזורים בחדר שיסייעו לכם לפתוח אותן. משם, תגיעו לעוד שלב, ועוד אחד עד שהנהלת החדר תתחיל להגיב לכם באמצעות הפחדות. הגעתם למצב שמנסים להפחיד אתכם בחדר כזה באמצעות צעקות ואיומים? סימן שאתם מאד קרובים לפתרון, המשיכו בדרככם.

נתונים לוגיסטיים ועובדתיים שונים על חדרי מילוט ובריחה

חדרי הבריחה נמשכים עד שעה ולעתים יותר. חדרי הבריחה של ברמודה קווסט מאובזרים במיטב הטכנולוגיות שכבר מוכרות לנו. הם פשוט מאד יצירתיים ומאפשרים לנו להיות המומים כל פעם מחדש כשאנו מבלים בהם. חדרי בריחה נעשו לבילויים פופולריים ומקובלים מאד בקרב ילדים, נוער, מבוגרים ואפילו קשישים בתחילת דרכם. זהו אחד מהבילויים היחידים שיש קונצנזוס מלא לגביו בכל שכבות הגיל.

 

 

אירועים קטנים