אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
חתונות קסומות בשרון והסביבה


פורסם: 12/20/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית חתונה

בחירת אולם לחתונה מהווה את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שלכם בתהליך. כשאתם בוחרים באולמות חתונה מיוחדים בשרון, אתם מבטיחים לעצמכם איכות גם בטיבו של האולם וגם בשירותים שתקבלו. מרכזיותו של האזור הופכת אותו לאטרקטיבי במיוחד ומקלה עליכם להזמין את האורחים הלכה למעשה. כאן תוכלו ללמוד כיצד להפיק את החתונה המתאימה ביותר עבורכם.

בחירת האולם בהתאם לכמות המוזמנים

זהו השלב הראשון בבחירת האולם, שכן התבססות על אולם שיכול להכיל כמות מופחתת של אורחים לא תאפשר את קיום החתונה במתכונתה כמתוכנן. חשוב להבין כי אם ערכתם בדיקה, ונודעה לכם כמות המקסימום – אל תנסו לשנות, להזיז רהיטים ומזנונים ולנסות להתאים את המקום ליותר אורחים. מניסיון, זה לא יתאים, ויהיה עליכם למצוא אולם אשר כמות האורחים שהוא מסוגל להכיל מתאימה לצרכים שלכם.

בחירת האולם בהתאם לעיצוב שלו

לכל אירוע אופי משל עצמו, ובמיוחד לחתונה, שהוא האירוע הגדול ביותר שתפיקו. לכן, חשוב מאד לבחור אולם וגן אירועים בהתאם לאופי של מסיבת החתונה שלכם. אם אתם מתכננים לה קונספט מודרני, למשל, מוטב להתמ קם במבנה מודרני, לעומת מבנה עתיק או אותנטי שיתאים לצביון מסוג שכזה. המבנה החיצוני אינו הפרמטר היחיד בעיצוב. יש לבחון גם את הריהוט והתפאורה של המקום ולאשרר שהיא מתאימה לציפיותיכם.

ארגון החתונה

ישנן כמה אסטרטגיות לארגן את החתונה. הראשונה שבהן מתבססת על קבלת פנים, מנה ראשונה, חופה, מנה עיקרית וסיום, כשבדרך ישנם כל מיני מאורעות הרקדה, מוזיקה והפעלות. דרכים נוספות הן ליצור ריוויזיה בין המאורעות, ובכך להגשים את רעיון החתונה ההפוכה, למשל למקם את החופה בסוף החתונה. בארגון החתונה, לא די רק בארגון שלביה מבחינה כרונולוגית, אלא גם בתכנון מדוקדק של כל אחד מהם. לדוגמה, קבלת פנים – מה יהיה בה? האם יוגשו בה מתאבנים? האם היא תלווה במוזיקה חיה? האם היא תלווה בצלם אירועים? כך יש לתכנן כל שלב בחתונתכם.

הכנות לחתונה

מומלץ להגיע לאולם או לגן האירועים אשר בחרתם מספר שעות לפני פתיחת האירוע ולוודא מול צוות ההפקות שהכל פועל כשורה: הריהוט מסודר במקומו, התאורה מכוונת כפי שסוכם אתכם, מערכת ההגברה מוכנה לרשות התקליטנים והמוזיקאים, וכד'. 

אנו מברכים אתכם בהצלחה רבה לקראת ליל כלולותיכם!

 

banner
אירועים קטנים