אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים עסקיים במרכז

אירועים עסקיים במרכז כינון אירועים עסקיים במרכז מצריך חברת הפקות מנוסה אשר מספקת לכם אולמות בוטיק המהווים חלק ממתחם אירועים יוקרתי. אספק

פורסם: 5/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים עסקיים
אירועים עסקיים במרכז
 
כינון אירועים עסקיים במרכז מצריך חברת הפקות מנוסה אשר מספקת לכם אולמות בוטיק המהווים חלק ממתחם אירועים יוקרתי. אספקת האולם על ידי חברת ההפקות מתבצעת בדרך הבאה.

אפיון צרכי הלקוח
 
החברה תאפיין את צרכי הלקוח ותגבש בשבילו מספר אולמות או גני אירועים אפשריים. גיבוש הצרכים יתבצע על סמך עיצוב מבוקש על פי אופי האירוע ועל סמך כמות המוזמנים שצפויה לפקוד את האירוע. תחילה תסנן החברה את האולמות וגני האירועים הקטנים ולאחר מכן תמצא אולם גדול שגם מצאים מבחינה עיצובית לבעל האירוע. ככל שהמתחם גדול יותר, גובר הסיכוי שלכם למצוא את האולם לו כמהתם.

אפיון צרכי הספקים באירוע
 
חברת ההפקות תסייע תחילה לבעל האירוע למצוא נגנים, זמרים די ג'ייאים, סאונדמנים (מגבירים) ועוד מגוון שירותים להם הוא יזדקק, כולל שירותי צילום ו- וידאו ארט. על סמך מציאת שירותים אלו ושיבוצם על ידי בעל האירוע (שברוב הסיכויים לא יבחר את כולם אלא רק את חלקם) תכין חברת ההפקות את האולם לאירוע עם ציוד ההגברה, התאורה וההקרנה הרצויים. החברה תממש הלכה למעשה כל שנדרש באולם על מנת שגם אתם, גם האורחים וגם הספקים תיהנו מאירוע בוטיק חסר פניות וחסר פשרות אשר ייזכר לזמן רב, עם הספקים מהטובים ביותר שאירחתם, שגם יהיו במיטבם מבחינת עבודה הודות לארגון האולם במקצועיות הנדרשת על ידי חברת ההפקות.

גיבוש האירוע בהתאמה לעיצובו על ידי הלקוח
 
כעת, תפנה חברת ההפקות שוב ללקוח ותסייע לו לבחור קייטרינג ורשימת השמעה עבור התקליטן. ללקוח מומלץ לבחור את הקייטרינג לפי טעמו הגסטרונומי ובהמלצה עם יתר המארגנים, ולא להתחשב באלו שלהם יש צרכים תזונתיים או בריאותיים מיוחדים, משום שזו כל המהות של חברת הפקות: היא עושה הערכות גסות שלרוב מדויקות מאד' לגבי היקף הצרכנים הללו שיבוא לאירוע, ודואגת לצ'פר אותו במנות חלופיות המתאימות לרצון תזונתם ולמצב בריאותם: טבעוניות, ללא חלב, ללא בשר וכד'.
 
שונות
 
* עמידה בלוח זמנים.
 
* עבודה עם מיטב תעשיית האירועים בארץ לרבות סלבס.
 
* עבודה עם מארגני אירועים קשי-דרישות.
 
* אספקת השירותים במועדים מתוכננים תוך עמידה מלאה בלוחות זמני כל לקוח בקירוב בקביעת תאריכים.
 
לגיבוש אירועים עסקיים במרכז פנו לחברת הפקות מומחית וזכו את עצמכם באירוע חסר תקדים!
אירועים קטנים