אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אולמות אירועים בטבע


פורסם: 12/25/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים בטבע
אולמות אירועים בטבע
 
במאמר אשר לפניכם נפרט כיצד יש לבחור אולמות אירועים בטבע. בחירת האולם תיעשה בצורה הכי יעילה והכי אטרקטיבית, בלי לגזול מזמנכם מחד, ועם תוצאות מרחיקות לכת מאידך. על מנת למקד את החיפושים שלכם, עליכם לחשוב בראש פתוח, ולא "להינעל" על "האולם של הידיד שלכם" או "גן האירועים של המכר של זולתכם". בחירה בלוקיישנים ספציפיים היא הרבה פעמים מאולצת ולא באמת משיגה את המטרה לשמה התכנסתם לאירוע. למשל, אולם שכל כולו מעוצב בסגנון הבלגי הצעיר והדינאמי, עם פרופילים מזכוכית וחלונות פנורמיים לא יכול להתאים כהוא זה לחגיגת טקס חינה, אלא אם כן השקעתם בעצמכם בבדים ותפאורות וטרחתם לבוא במיוחד ולתלות זאת בטרם פתחתם את האולם לקהל. זו כמובן עבודה לא משתלמת, שניתן היה להימנע ממנה אם הייתם בוחרים בצורה מקצועית אולם חינה.

את האולם בוחרים על סמך העובדות בלבד!
 
שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
האם האולם מתאים לעיצוב המסיבה שאני עורך?
האם האולם מתאים לאופי של הכנס או הטקס שאני מתכנן במקום?
האם אני סומך על חברת ההפקות המנהלת של אותו אולם?
האם האולם מכיל את הנתונים הלוגיסטיים שאני מחפש? (כשרות, לא-כשר, כמות אורחים, וכד').
רק מענה אמין וכן על השאלות הללו יוכל לענות לכם על השאלה המרכזית ששאלתם את עצמכם לפני שניגשתם לקרוא שורות אלה: "כיצד אדע אם עלי לבחור באולם X לאירוע שלי"?
 
שאלות העוסקות במקומיות ונגישות - חשובות אך הן אינן העיקר
 
הרבה פעמים מגלה בעל האירוע כי רוב מוזמניו באים מאזור מסוים בארץ: השכנים שלו מאזור מגוריו, חברים משותפים לאפקט רעיוני כלשהו מאזור אחר, וכד'. אז, טבעי שתרצו שהאולם שלכם יימצא באותו אזור, ולא יהיה רחוק ממנו, וביננו זה גם יגדיל את הסיכוי שכל המוזמנים יטרחו להגיע. יחד עם זאת, מי שבאמת חושב מחוץ לקופסה מסתכל על תכונות האולם, ואם אולמות אירועים בטבע עושים לכם את זה בשל אופיים, קרבתם לבוהמה ולמרכז, וכד' – קבעו בהם את האירוע. בתחום כמו אולמות חתונה בשרון, בשונה מאולמות אחרים ברחבי הארץ. זה מאד מקובל, משום שהעיר היא ללא ספק מרכז תחבורתי ותרבותי חשוב שממילא רובנו מגיעים אליו באופן יומיומי מטעמים כאלו ואחרים.
 
אירועים קטנים