אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
בר מצווה במרכז


פורסם: 5/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית בר מצווה
בר מצווה במרכז
 
ארגון ותכנון בר מצווה במרכז מצריך מחשבה מקדימה על היבטים לוגיסטיים ותפעוליים שונים. בר המצווה צריכה להיחגג באולם יפה ומרווח, או במתחם סגור בעל קסם משלו המסוגל להכיל את כמות האורחים אותה תכננתם להזמין. כאשר מתכננים בר מצווה במרכז ניתן לבחור לחגוג אותה במספר לוקיישנים אפשריים במרכז.
 
אולמות רשמיים
 
אולמות וגני אירועים אשר בדרך כלל יהוו קבוצה של מתחמים אשר קובצה להם יחדיו במתחם אחד על ידי חברת ההפקות המפעילה. היתרון בשיטה זו: חברת ההפקות היא החברה שמפעילה את האולמות והגנים ולכן לא תצטרכו לשקוד על שמריכם כדי למצוא חברת הפקות אחרת. החיסרון: המחיר עשוי להיות יקר מאד.
 
ג'ימבוריז, מרכזי נוער ומרכזי ילדים בשכונת המגורים
 
מתחמים סגורים אשר בדרך כלל יהיו בקניונים ומטרתם היא שירות ילדים והוריהם. זהו מקום בו הילדים הקטנים יכולים להאזין לשעת סיפור או ליהנות מפעילויות של מפעילי ילדים, והנערים יכולים לחגוג שם בר מצווה. ככותבי מאמר זה, נוכחנו לדעת שמדובר בלוקיישן מדהים, לא פחות, משום שכאשר לנו הייתה בר מצווה במרכז הורינו נכנסו למצב של WIN WIN: או שהם שוכרים אולם או שאין בר מצווה. גם לשכור מועדון ריקודים זה לא קייטנה במחיר, ולכן הורינו חסכו המון עד ליום הגדול. כאן, ההורים המודרניים יצטרכו לחסוך מעט פחות, ולקהל בתמורה מתחם סגור שאינו מבייש אף אולם רשמי. מומלץ לא להתפתות ולחגוג שם לבד, אלא לחפש ולאתר חברת הפקות ולשכור את שירותיה על מנת שתדאג לכם להופעות, למוזיקה מושמעת ולקייטרינג בר מצווה ברמת בוטיק.
 
מה באירוע?
 
כמובן שניתן לשלב שלל פעילויות באירוע, חלקן באדיבות חברת ההפקות וחלקן בהזמנה שלכם, אך אל דאגה: חברת ההפקות יכולה לייעל לכם את ההזמנה, למצוא את המוזיקאים, המרקידים והרקדנים הטובים בשוק, ולסגור עמם מחירים זולים השמורים לחברות הפקות. כך, אתם גם לא צריכים להרים טלפונים ולתאם וגם לא צריכים לשלם את התעריף המלא שהיה נלקח מכם לו הייתם סוגרים מולם לבד. בר מצווה איכותית המאורגנת על ידי חברת הפקות היא כל מה שתצטרכו כדי להסב לחתן בר המצווה שלכם אושר אמתי.
 
צרו קשר עם חברת הפקות על מנת לספק לילד שלכם חגיגת בר מצווה במרכז יוצאת דופן!
banner
אירועים קטנים